Skip to main content
خدمات چاپ در ارومیه | مجتمع چاپ

چاپ کارت ویزیت در ارومیه

توسط مهر ۱۹, ۱۴۰۲2 نظر
چاپ کارت ویزیت در ارومیه

پیدایش کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت در ارومیه در چند دهه گذشته کارت ویزیت به عنوان یکی از ابزارهای پرکاربرد برای معرفی مشاغل شناخته شده است.  حتی امروزه با وجود پیشرفت‌ دنیای مجازی و عصر دیجیتال، هنوز جایگزینی برای کارت ویزیت نیست. جالب است بدانیم کارت ویزیت اولین بار در کشور انگلستان، قرن هفدهم پا به عرصه تبلیغات و اطلاعات رسانه ای گذاشته است. در قرن هجدهم استفاده از کارت ویزیت جهش زیادی پیدا کرد.  بیشتر اماکن معتبر و شناخته شده از جمله هتل و فروشگاه های بزرگ برای بهتر دیده شدن از کارت ویزیت استفاده می کردند. در دهه های اخیر با وجود پیدایش انواع تبلیغات از جمله تبلیغات در فضای مجازی یا بیلبوردها، هنوز کارت ویزیت جزو مهمترین و اصلی ترین ارکان و پایه های تبلیغات محسوب می‌شود.  شما میتوانید از شرکت و چاپخانه تیزر ها ( نام تجاری سرمایه ) بیش از 50 نوع کارت ویزیت سفارش دهید.

تقسیم بندی انواع کارت ویزیت

تقسیم بندی کارت ویزیت از چند نکته متفاوت انجام می گیرد. در مرحله اول تقسیم بندی کارت ویزیت بر اساس جنس آن است. در گذشته جنس کارت ویزیت صرفاً از مقوا بود. ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی، از جنس های مختلف می‌توان به راحتی آن را تهیه کرد. تنوع در جنس کارت تبلیغاتی باعث شده تا مورد پسند عموم مردم قرار بگیرد. به طوری که اگر شما کشوی خود را باز کنید، یا به کیفتان نگاه کنید حداقل دو یا سه کارت منحصر به فرد را نگهداری کرده اید. انواع جنس کارت ویزیت عبارتند از:

  • کارت ویزیت مقوایی

جنس آن از مقوا بوده، ارزانتر و سبک تر از کارت های دیگر می باشد. به راحتی در دسترس بوده و تبلیغ کننده بدون نگرانی از هزینه میتواند، این کارت را پخش کند. در عین سادگی، اگر متن آن توسط یک متخصص تبلیغات طراحی شود، تاثیر گذاری بالایی دارد. بنابراین کسانی که می خواهند هزینه کمتری بپردازند، در عین حال انتظار بازدهی بالا دارند می توانند با اعتماد به متخصص و کارشناسان تبلیغاتی، بهترین کارت ویزیت تبلیغاتی را تهیه کنند.

کارت ویزیت کتان جزو کارت ویزیت خاص و فانتزی می باشد، چون بافت کاغذ بکار رفته در آن متفاوت بوده و از لحاظ بصری منحصر بفرد می باشد. البته فراموش نکنیم به هنگام لمس این کارت، جذابیت خاصی برای مصرف کننده به همراه دارد. برتری این محصول به خاطر سطح آن است. بافت ریز و درشت این نوع کاغذ زیبایی و تاثیر گذاری بالایی به همراه دارد. معمولا جنس آلمانی کارت ویزیت کنفی بیشترین تقاضا را دارد و مهم ترین مزیت آن طول عمر بالا و قیمت مناسب آن می باشد.

  • کارت ویزیت چوبی

جنس آن از چوب وارداتی بوده، قیمت آن کمی بالاتر بوده در عوض ماندگاری بالا دارد. بخاطر جذابیتی که دارد معمولا افراد، آن را بیشتر نزد خود نگه می دارد. نوشته ها و اشکال به صورت حکاکی توسط لیزر انجام می شود. قانون خاصی برای ظاهر ندارد و به اشکال گوناگون برش می خورد. در واقع دامنه انتخاب مبلغ برای استفاده از این نوع کارت ها گسترده می باشد.

  • کارت ویزیت طلق یا شیشه ای

جنس آن از نوع پی وی سی می باشد و به دو صورت  شفاف و نیمه شفاف به بازار عرضه می شود. در چند سال اخیر بخاطر زیبایی و تاثیر گذاری که کارت ویزیت طلق و‌شبشه ای دارد، هنوز هم در اوج  محبوبیت خود پابرجاست. کارت ویزیت طلق مناسب افرادی است که به دنبال یک تبلیغ با قیمت متوسط و تاثیر گذاری بالا هستند.

  • کارت ویزیت چرمی

کارت ویزیت چرمی جزو دسته کارت های لاکچری و گران قیمت می باشد. این نوع کارت از گلاسه با روکش چرمی تهیه می شود. بخاطر استفاده از مواد چرمی قیمت بالاتر از کارت های دیگر است، ولی اگر با کارشناس با تجربه ای برای چاپ کارت ویزیت چرمی مشورت شود، بازدهی بسیار بالایی خواهد داشت.

  • کارت فلزی

با دوام ترین نوع کارت ویزیت می باشد که تا زمان بازیافت از بین نمی رود. در انواع رنگ ها تهیه می شود ولی رنگ مشکی، نقره ای و طلایی آن بیشترین تقاضا و خواهان را دارد. جنس آن معمولا از آلیاژ و آلومینیوم بود تا بر اثر رطوبت زنگ نزند.

 

تقسیم بندی دیگر کارت ویزیت بر اساس نوع چاپ نوشته هایش می باشد. معمولا شرکت های تبلیغاتی بر اساس جنس کارت نوع چاپ آنرا مشخص می کنند. بطور مثال برای کارت ویزیت با پس زمینه مشکی رنگ چاپ طلاکوب و نقره کوپ تاثیر زیادی در دیده شدن دارند. بنابراین شما برای اینکه بتوانید، از تبلیغات خود بیشترین بهره را ببرید میتوانید از کارشناسان تبلیغات راهنمایی های لازم را کسب کنید.انواع چاپ بر روی کارت ویزیت عبارتند از :

  • طلاکوب
  • نقره کوب
  • چاپ فویل رنگی
  • چاپی معمولی، که برای کارت ویزیت های ساده بکار می رود
  • چاپ لترپرس یا برجسته
چاپ کارت ویزیت در ارومیه

چاپ کارت ویزیت در ارومیه با بیش از 50 نوع کارت ویزیت

تقسیم بندی دیگر کارت ویزیت تبلیغات بر اساس پوشش و رویه آن بوده، و مخصوص کارت های مقوایی و کتان است، عبارتند از:

  • کارت ویزیت بدون پوشش: صرفا جهت ارزان بودن و صرف هزینه کمتر، کارت ویزیت های ساده و بدون پوشش تولید می شوند، همواره تاثیر گذار بوده، و مهم ترین عیب آن طول عمر کمتری نسبت به کارت‌های دیگر دارد.
  • پوشش UV: برای مشخص کردن لوگو یا نام شرکت، معمولا بهتر است آن را براق تر نشان دهند که برای اینکار از پوشش UV استفاده می کنند.
  • لمینت مات یا براق: نوعی پوشش است برای کارت های ویزیت که طول عمر بالاتر و زیبایی بیشتری را به همراه دارد.
انتخاب نوع کارت ویزیت

همانطور که میدانیم خلاقیت در تولید کارت ویزیت همواره ادامه دارد. تنوع بالا، کیفیت منحصر بفرد، طراحی مدرن و تاثیر گذار، از جمله مواردی هستند که برای انتخاب نوع کارت ویزیت مهم می باشد. همچنین با توجه به نوع مصرف و شغل خود، باید کارت ویزیت را بر اساس جنس آن، ابعاد طول و عرض، رنگ‌ و طرح بندی، نوع نوشتار و تبلیغات آن انتخاب کنید.همانطور که بارها اشاره شد بهترین راه برای انتخاب هوشمندانه کمک گرفتن از کارشناسان تبلیغات با تجربه می باشد، تا شما را را در یک انتخاب بهتر با بازدهی بالاتر راهنمایی کنند. با این کار هزینه و زمان کمتری صرف کرده در عوض بیشتر دیده می شوید. با این کار شما بر حسب هزینه ای که می خواهید صرف کنید، می توانید کارت ویزیت منحصر بفرد خود را تهیه بفرمایید. تبلیغات مداوم باعث می شود تا کسب و کارتان و لوگوی شرکت و فروشگاه شما همواره زبانزد باقی بماند.

سفارش انواع کارت ویزیت

شما برای سفارش انواع کارت ویزیت میتوانید به صورت حضوری به مرکز مراجعه نمایید، در صورتی که امکان مراجعه حضوری به مرکز را ندارید به راحتی می توانید به صورت اینترنتی و غیر حضوری، کارت ویزیت مورد نظر را سفارش دهید. کارشناسان مرکز ما همواره جوابگوی سوالات شما بوده و راهنمایی های لازم را در این زمینه می توانید کسب کنید. اگر خودتان برای کارت ویزیت طرح آماده ندارید، می توانید از متخصصان این زمینه کمک لازمه را بگیرید. طی چند روز کارت ویزیت شما با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب درب محل کارتان تحویل داده می شود.

برای مشاهده نمونه کار های چاپ شده کارت ویزیت و تیزر های تبلیغاتی به پیج اینستاگرام ما سر بزنید . در تاریخ 20 مهر ماه 1402 بعضی از کارت ویزیت ها نظیر سلفون براق و کارت ویزیت های ساده به صورت فوری در مجموعه تیزر ها چاپ میگردد. به دلیل پر کردن لیات توسط مجموعه و افزایش سفارشات ، قبل از سفارش فوری ، با مجموعه در ارتباط باشید.

سوالات متداول چاپ کارت ویزیت 

چند روز طول میکشد کارت ویزیت آماده شود؟

مدت زمان چاپ کارت ویزیت بسته به نوع آن متفاوت است ، کارت ویزیت های ساده 3 روز و کارت ویزیت های لمینت ، سلفون ، 10 الی 14 روز زمان برای چاپ نیاز دارند

حداقل تعداد چاپ کارت ویزیت چند عدد است؟

دوره چاپ کارت ویزیت 1000 عدد است اما برای بعضی از کارت ویزیت ها مانند لمینت ، فلزی ، شیشه ای ، PVC کمتر نیز چاپ میشود ( 500 عدد )

آیا بابت طراحی کارت ویزیت هزینه دریافت میشود؟

خیر ، تمامی کارت ویزیت های این مجموعه به صورت رایگان طراحی میشوند و بابت طراحی هزینه ای از مشتری دریافت نمیشود

 چند روز طول میکشد تا یک طرح کارت ویزیت آماده شود؟

طراحی هر کارت ویزیت حرفه ای یک روز الی 2 روز زمان نیاز دارد

5/5 - (456 امتیاز)
مدیر فنی

با بهترین های کشورمان، در فضای مجازی یکّه تازی میکنیم ! طراحی وب سایت ، کانفیگ قدرتمند ترین سرور ، طراحی تیزر تبلیغاتی ، طراحی لوگو ، فالوور اینستاگرام تخصص ماست فقط کافیست به نمونه کار های ما سر بزنید به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید.

2 نظر

نظرتان را بگویید

تماس با ما