Skip to main content
خدمات شرکت

ساخت تابلو در ارومیه | تابلو سازی در ارومیه

توسط تیر ۱۵, ۱۴۰۱تیر ۲۹ام, ۱۴۰۱بدون نظر

تابلو سازی در ارومیه

تابلو های تبلیغاتی به‌ عنوان یک ابزار کاربردی بسیار مهم جهت معرفی شغل و برند می‌ باشند و هر کسی برای آنکه بتواند شغل و یا کسب‌ و کار خود را به دیگران معرفی نماید از این تابلو های تبلیغاتی استفاده می‌ کند. تابلو های تبلیغاتی انواع بسیار مختلفی دارند که هر شخصی برحسب شغل و نیز سلیقه خود می‌ تواند از آنها استفاده کند.

در اینجا مختصری توضیح درباره انواع تابلو های تبلیغاتی برای شما ارائه می‌ دهیم.

 تابلو چلنیوم

بسیاری از افراد تابلو های تبلیغاتی را با عنوان تابلو چلنیوم می‌ شناسند. در واقع این نوع تابلو ها مشهورترین نوع از ابزار های تبلیغاتی است که امروزه استفاده‌ های بسیار وسیعی از آنها می‌ شود. به‌ طوریکه در اکثر اماکن از جمله بانک‌ ها، رستوران‌ ها، مجتمع‌ های بزرگ به‌ذطور وسیع از آن استفاده می‌ کنند. تابلو چلنیوم جزء محبوب‌ذترین نوع از تابلو های تبلیغاتی است که در رنگ‌ های بسیار متنوع وجود دارد و به‌ خاطر نصب کردن حروف برجسته بر روی آن تحت عنوان تابلوی حروف برجسته شناخته می‌ شود.

تابلو سازی چلنیوم در ارومیه تابلوی پلاستیکی:

این نوع تابلو شباهت‌ های بسیار زیادی به تابلوی چلنیوم دارد اما تفاوت عمده‌ ای که با آنها وجود دارد در جنس حروف برجسته‌ ای است که در آنها استفاده می‌ شود. در تابلو های پلاستیکی جنس حروف از پلاستیک بوده و فاقد لبه است. به‌ همین خاطر این ویژگی موجب می‌ذشود که   امکان خواندن تابلو از کنار وجود نداشته باشد. همچنین تابلو های پلاستیکی نسبت‌ به تابلو های چلنیوم  دارای عمر کمتری هستند.

 تابلوی فلزی

این تابلو ها از ورق‌ های فولادی ساخته می‌دشوند و حروف به‌ صورت برجسته بر روی سطح کار شده‌ است. در هنگام ساخت و تولید تابلو های فلزی نکته مهمی که وجود دارد  آن است که فلز قادر به عبور دادن نور از خود نیست. به‌ همین خاطر نمی‌ توانیم در تمامی اماکن از آن استفاده کنیم و بهترین موارد استفاده در مکان‌ هایی است که نیاز به نور دهی تابلو نباشد. به‌ عنوان مثال در داخل مجتمع‌ های مسکونی و اداری می‌ توان از این نوع تابلو ها استفاده کرد.

 تابلو استیل رینگی

این مدل از تابلو های تبلیغاتی دارای جذابیت‌ های بسیار زیادی هستند. ترکیب فلز با لبه‌ های رینگ باعث می‌ شوند زیبایی دو چندانی به آن بدهد. همچنین این تابلو ها دوام و مقاومت بسیار زیادی دارد و موجب می‌ شود بتوان از آن در تمامی اقلیم‌ ها استفاده کرد.

برای نور پردازی این نوع تابلو ها از لامپ هالوژن و یا SMD استفاده می‌ شود.

تابلو ساز ارومیه

تابلو LED ثابت

این نوع تابلو ها که به میزان زیاد می‌ توانیم آن را در سطح شهر مشاهده کنیم به‌ خاطر ثابت بودن و جذابیتی که دارند بیشتر از این نوع تابلو ها استفاده می‌ کنند. اکثر شغل‌ ها و کسب‌ و کارها برای معرفی و نمایش حرفه‌ خود این تابلو ها را به کار می‌ برند.

تابلو LED

روان این نوع تابلو ها به‌ گونه‌ ای هستند که شما می‌ توانید تصاویر و یا انیمیشن‌ ها را در آن به نمایش بگذارید که خود به دو نوع عرضه می‌ شوند: به‌ صورت تک‌‌رنگ و یا مولتی کالر. در نوع در تابلو های LED تک‌ رنگ، شما در نمایش رنگ‌ ها محدودیت دارید و به‌ طور ثابت رنگ مشکی به‌ عنوان رنگ زمینه انتخاب می‌ شود و برای نمایش دادن تصویر و یا متن از هر رنگ دلخواهی می‌ توانید استفاده کنید. اما در تابلو های مولتی کالر وضعیت متفاوت با نوع قبلی است. شما در زمینه انتخاب رنگ هیچ محدودیتی را ندارید و می‌ توانید تابلو مورد نظر خود را با بهترین کیفیت به نمایش گذارید.

 تابلو استیل:

در تابلو های استیل تنوع رنگ محدودیت‌ذهایی را دارد و شما می‌ توانید تنها دو رنگ را انتخاب کنید که شامل رنگ نقره‌ای و رنگ طلایی است. تابلو های استیل جزء زیبا ترین و در عین حال مقاوم‌ ترین نوع از تابلو های تبلیغاتی هستند. بسیاری از کسب‌ و کار ها به آن توجه می‌ کنند. اما معایبی که تابلو استیل دارد عدم عبور نور از ورق‌ های استیل است و به‌ همین خاطر بیشترین کاربرد آن به‌ عنوان تابلوی راهنما در مجتمع‌ های اداری، شهری و مسکونی است.

تابلو نئون:

کاربردی که تابلو های نئون در نمایش کسب‌ و کارها دارند، روز به روز درحال کاهش است. اما هنوز هم به‌ عنوان یکی از زیبا ترین نوع از تابلو ها شناخته می‌ شوندو حروف تابلو های نئون توسط لوله‌ های پلاستیک ساخته می‌ شود که به درون لوله‌ ها گاز نئون تزریق می‌ شود و در نتیجه موجب نور دهی آنها می‌ شود. یکی از دلایلی که موجب کاهش استفاده از این تابلو ها شده‌ است عدم کیفیت نوردهی آنها می‌ باشد. گاز نئون در طول زمان یکنواختی و یکدستی خود را از دست می‌ دهد و در نتیجه باعث می‌ شود که زیبایی خود را در نور دهی از دست دهد. به طوریکه بخشی از تابلو پرنور تر از جای دیگر است و برای رفع کردن این وضعیت باید هر چند ماه یکبار اقدام به شارژ کردن گاز نئون می‌ کنند.

تابلو سازی فلکس در ارومیه

 تابلو بنر:

در طی سال‌ های گذشته تمام تابلو های تبلیغاتی از بنر ساخته می‌ شدند اما امروزه به دلیل افزایشی که در نوع و تابلو ها وجود دارد ، از فلکس استفاده بیشتری میشود ، در این میان طراحی سایت در ارومیه نیز از فعالیت های اصلی شرکت تیزر ها می باشد

 

سوالات متداول تابلو سازی در ارومیه

ساخت تابلو چند روز طول میکشد؟

ساخت تابلو بسته به نوع آن از یک روز تا یک ماه متفاوت است

بهترین نوع تابلو کدام است؟

به نظر ما زیباترین نوع تابلو ، تابلو های چلنیوم می باشد که زیبایی خاصی به مغازه و دفتر کار می بخشد

تابلو های ساخته شده گارانتی دارند؟

تمامی تابلو های ساخته شده توسط این مجموعه دارای گارانتی معتبر می باشد و در صورتی که مشکلی برای لوازم ، مخصوصاً لوازم برقی به وجود آید توسط مجموعه به صورت رایگان تعویض میشود

5/5 - (933 امتیاز)
مدیر فنی

با بهترین های کشورمان، در فضای مجازی یکّه تازی میکنیم ! طراحی وب سایت ، کانفیگ قدرتمند ترین سرور ، طراحی تیزر تبلیغاتی ، طراحی لوگو ، فالوور اینستاگرام تخصص ماست فقط کافیست به نمونه کار های ما سر بزنید به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید.

نظرتان را بگویید

تماس با ما