Skip to main content
خدمات چاپ در ارومیه | مجتمع چاپخدمات شرکت

چاپ تراکت در ارومیه | چاپ انواع تراکت |

توسط مهر ۱۳, ۱۴۰۲مهر ۱۵ام, ۱۴۰۲6 نظر
چاپ انواع تراکت در ارومیه

چاپ انواع تراکت با کیفیت بالا و سایز های متفاوت در مجتمع چاپ و تبلیغاتی تیزر ها انجام میگیرد ،چاپ تراکت در ارومیه به صورت صفر تا صد در این مجموعه انجام میگیرد. برای سفارش میتوانید با شماره های مجموعه تماس بگیرید

طراحی تراکت

در درجه اول مهمترین عامل تاثیرگذاری هرچه بیشتر بر تراکت نوع طراحی آن است. تراکت باهزینه کم یک ابزار بسیار مناسب وفوق العاده برای تبلیغات در تیراژ گسترده است و در صورتی که با طراحی خاص خود بتواند بین انبوهی از تبلیغات دیگر دیده شود آنگاه خواهید دید که چگونه تاثیر بزرگی روی برندینگ شما خواهد گذاشت.

چاپ تراکت در ارومیه

چاپ تراکت در ارومیه با کیفیت بسیار بالا

طراحی دو طرفه تراکت برای صرف هزینه و جلب توجه توصیه ای کاربردی برای طراحان است و تراکت شما بین تبلیغات دیگر اطرافش،نرخ بازدهی تبلیغات بیشتری پیدا می کند و فارغ از نوع کاغذی که انتخاب کرده اید هزینه های شما به میزان زیادی کاهش پیدا می کند.یک تراکت با طراحی عالی تراکتی است که در هر مکانی حتی زمانی که روی زمین افتاده است بتواند با یک نگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند.

 اندازه تراکت

رعایت اندازه تراکت با توجه به طراحی آن یکی دیگر از عوامل مهم در دیده شدن تراکت شما است پس بایدهنگام طراحی اندازه آن را درنظر داشته باشید و طرح قابل توجهی را خلق کنید که روان وخوانا باشد وتوجه مخاطب را به خود جلب کند وقتی طرح انتخابی شما برای چاپ روی تراکت با فونت ریز و کوچک چاپ شود و اندازه تراکت نیز کوچک انتخاب شود  باعث به هدر رفتن هزینه میشودچاپ تراکت علاوه بر سه اندازه استاندارد a6، a5 و a4 در هر سایز و شکل دلخواه شما (برش با قالب) قابل انجام بوده و هیچ محدودیتی در انتخاب شکل و سایز تراکت خود نخواهید داشت.

انواع سایز های تراکت محبوب  :

  • A3
  • A4
  • A5
  • A6
  • B4
  • B5
  • B6
  • …… ( بیش از 20 سایز )

چاپ تراکت فوری

اگر میخواهید تغییراتی در تراکت انجام دهیدیا به عنوان مثال بجای آنکه ده هزار عدد تراکت یک شکل چاپ کنید ده مدل تراکت هزار تایی با طراحی های متفاوت و جذاب چاپ کنید و از بازخورد های آن ها استفاده کنید میتوانید از چاپ دیجیتال تراکت  بهره ببرید که علاوه بر قیمت مناسب و چاپ بسیار سریع این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که در تیراژ های خیلی کم نیز با هزینه پایین تراکت چاپ کنید. بهتر است یک مشاوره رایگان با مجموعه ما داشته باشید.

در این مجموعه حداقل دوره چاپ هزار عدد است که در جنس های تراکت تحریر ، گلاسه و ریسوگراف ( سیاه و سفید ) در انواع سایز ها انجام میگیرد.

چاپ تراکت ارزان

اگر میخواهید هزینه کمتری برای تراکت پرداخت کنید چاپ افست بسیار مناسب است  زیرا موجب این امر شده است که قیمت چاپ تراکت در تیراژ بالا به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کند. و در تیراژ پایین چاپ دیجیتال تراکت بسیار سریع و مقرون بصرفه باشد و  شما این  عملکرد را با افزایش تیراژ چاپ تا پس از میزان مشخصی خواهید دید که قیمت چاپ افست هزینه مناسب تری خواهد داشت. چاپ دیجیتال و افست تراکت بر روی کاغذ گلاسه بصورت رنگی و در گرماژ نازک تا متوسط انجام می شود و بر روی کاغذ تحریر بصورت تک رنگ (سیاه سفید) و یا رنگی قابل انجام است.

تفاوت چاپ تراکت دیجیتال و افست

 

چاپ افست تراکت:

این چاپ نیاز  به  آماده سازی های زمان بر وساخت کلیشه  واستفاده از زینک دارد اما زمان آماده سازی سرعت چاپ بسیار بالایی را مشاهده خواهید کردو در تیراژ بالا هزینه های کمتری  خواهید داشت که در مجموعه چاپ سرمایه این موضوع با کمترین تایم انجام میگیرد .

چاپ دیجیتال تراکت: در این نوع چاپ امکان چاپ حتی در اندازه 1 برگ نیز وجود دارد و بهترین روش برای چاپ در تیراژ کم تا متوسط با سرعت بالا و هزینه پایین است اما وقتی تیراژ چاپ بالا برود صرفه اقتصادی خود را از دست می دهد.

در چاپ دیجیتال فایل شما به چاپگرها فرستاده می شود و برگه ها یکی یکی چاپ می شوند و هیچ نیازی به کلیشه و آماده سازی زمان بر و یا هزینه بری وجود ندارد.

فقط کافیست با شماره های 09141868847 و یا 04432241835 تماس بگیرید

 

 

4.9/5 - (108 امتیاز)
مدیر فنی

با بهترین های کشورمان، در فضای مجازی یکّه تازی میکنیم ! طراحی وب سایت ، کانفیگ قدرتمند ترین سرور ، طراحی تیزر تبلیغاتی ، طراحی لوگو ، فالوور اینستاگرام تخصص ماست فقط کافیست به نمونه کار های ما سر بزنید به دیگر وب سایت های هولدینگ ما سر بزنید.

6 نظر

  • سارا گفت:

    سلام
    فقط طراحی تراکت انجام میدین؟ ما میخواهیم فایلش رو در شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام استفاده کنیم
    یه چیز شیک میخوایم فقط ، مثل همین هایی که توی وب سایتتون گذاشتین

    • مدیر فنی گفت:

      سلام و وقت بخیر
      بله انجام میدیم خدمتتون ، لطف کنید با یکی از شماره های شرکت از طریق واتساپ در ارتباط باشید ، مطالب خودتون رو ارسال کنید. همکاران ما براتون انجام میدن.

  • وطن دوست گفت:

    سلام و وقت بخیر
    شما سربرگ پزشکی هم چاپ میکنید؟ نیاز به مجوز خاصی داره؟

    • مدیر فنی گفت:

      سلام و وقت بخیر
      خیر ، مجوز خاصی نیاز نداریم ، لطفاً با شماره واتساپ شرکت هماهنگ بشین
      یا آدرس بفرستین یکی از همکارای سفارش رو بفرستیم خدمتتون
      ارادتمند

  • گژال محمد زاده گفت:

    محمد زاده هستم از بوکان
    تراکت تبلیغات آسانسور میخوام اندازه آ پنج به مقدر بیست هزار تا
    چقدر میشه هزینش و کی تحویلم میدین؟ سیاه و سفید میخوام

    • مدیر فنی گفت:

      سلام و وقت بخیر
      موردی نیست میفرستیم خدمتتون
      شما لطف کنید متن خودتون رو به شماره های شرکت از طریق ایتا و یا واتساپ بفرستید، همکارای بخش طراحی ، بعد از طراحی خدمتتون ارسال خواهند کرد
      اگر تایید کنید وارد مرحله چاپ میشه ، یک روزه تحویلتون میدیم.
      هزینه هم لطفاً با شماره های شرکت تماس بگیرید ، بنده ادمین وب سایت هستم و از لیست قیمت اطلاعات دقیقی نداریم.
      ممنون

نظرتان را بگویید

تماس با ما